Messi: Rijkaard najvažniji trener u karijeri

"Volim engleski i talijanski nogomet. Pratim velike utakmice", rekao je Messi




Svi treneri su me nešto naučili, ali najvažniji u mojoj karijeri bio je Frank Rijkaard, rekao je Lionel Messi pa objasnio zašto je to tako.

"Da on nije vjerovao u mene i nije me gurnuo u prvu momčad, možda nikad ne bih zaigrao za Barcelonu."

"Uvijek kažem da je on za mene vrlo važna osoba jer mi je vjerovao, gurnuo me u pravo vrijeme u momčad, izabrao me, a to je meni najvažnije."

Otkrio je Messi kako osim Primere voli pogledati utakmice engleske i talijanske lige.

"Volim engleski i talijanski nogomet. Pratim velike utakmice. Ali kako sam već rekao vidim se samo u Barceloni i da će se tu završiti karijeru. Ne želim promijeniti mišljenje, ali u nogometu nikad ne znate, sve se može promijeniti u jednom danu."


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »